You're still with me in my dreams

Jag blev skolös idag, eller ja, inga nya skor fanns det. Jag som så gärna vill ha dem nuuuuuuuuuu. Men men, har lärt mig att man ska ringa innan man åker iväg in till stan iallafall. Jag har inte gjort så mycket mer än det idag, vart väldigt besviken så jag har surat hemma och läst bok resten av dagen. Håller även på att fixa med skoltröjor till Brännkyrka. Får se hur allt blir när det väl är klart!

Imorgon ska jag förresten på informationsmöte om au-pair verksamhet. Det ska bli spännande men det är samtidigt lite läskigt, efter imorgon kommer jag veta om det är något för mig eller inte iallafall.
Barn är ju trots allt ganska mysiga.
 























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0