What is it with you that makes me act like this?

Godmorgon. Känns lite som om jag går i sömnen, vill inte gå upp och vill framförallt inte gå ut! Kylaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Kanske ska ta med täcket till skolan, det skulle vara sjukt mysigt men min jacka är iförsig också varm och mysig så.

Idag blir det iallafall Luciarep. Jag har aldrig riktigt varit med i ett Luciatåg, inte sen jag gick på lågstadiet iallafall. Det ska bli kul, det brukar alltid vara en väldigt bra stämning på Lucia med alla tända ljus och så. Hoho!
Vi ska jobba med vårt projektarbete också. Så vi får se när jag kommer hem idag...det ska bli snöstorm har dom sagt på vädret också. LÄSKIGT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0