The world is flashing by

Efter en natts sömn så är jag inte lika arg och frustrerad som igår. MEN, när jag tänker på vilka respektlösa svin det finns blir jag minst lika arg igen. Det känns skönt att det är en majoritet av bra och vettiga människor iallafall som jag faktiskt tycker om, de respekterar mig och jag dem. Så nu får det vara slut om det här(tills nästa grej händer det vill säga).

Snart ska jag åka till banken och sätta in pengarna för flaket. Hade faktiskt inte trott att alla skulle lämna in pengar i tid men alla har varit så duktiga så!

Igår beställde jag lite kläder ifrån Nelly, fick äntligen använda mitt presentkort! Hittade allt jag ville ha, jag hoppas verkligen att den svarta klänningen jag köpte kommer passa. Hoho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0