I know that I just must be dreaming but it feels so real

Deppig cheeeeeeeeeey mitt i natten! Men nu mår jag bra iallafall, har ätit lite paj och druckit svartvinbärsdryck, mmmmmmmmmmmmmm!

Igår var förövrigt en trevlig kväll! Natha fotade lite så kanske får tag på lite bilder sen. Jag hade tänkt använda min kamera men det är ganska bekvämt när någon annan har med sin kamera och fotar istället hoho.
Idag kommer mamma hem och jag hade nog inte tänkt göra något speciellt, känner att jag börjar bli sjuk så jag ska stanna inne idag och kurera mig inför nästa veckas praktik. 

I veckan ska jag försöka handla lite julklappar också, börjar bli dags att göra det så man slipper den vidriga julstressen som kommer om några veckor.

Första advent är det också. Blir väl lite pepparkakor och glögg sen kanske. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0