I want your love and all your lovers revenge

ÄNTLIGEN HELG! Har precis ätit middag och är nu mätt och belåten. Känns lite tomt i huset när ingen annan är här men jag klarar mig nog tills imorgon kväll när jag får sällskap av underbara vänner!
Innan dess måste jag iförsig stå på gymnasiemässan i sex timmar, tror det blir helt okej, får ju lite biobiljetter och det är det väääääääärt!

Nästa vecka är det praktik så kommer inte komma tillbaka till skolan på lite mindre än två veckor. Woop woop!
Jag har äntligen fått tid hos en sjukgymnast så snart kommer min rygg bli rak och normal igen. På torsdag ska jag och Eva på handledarkurs så snart blir det lite fart på körkortet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0