Höra ditt hjärta slå

Hellu! Dagen spenderades på Saco-mässan med Natha, Jenny och Josefine. Det var ganska intressant men det här med framtiden känns ganska så läskigt. Jag tror jag vet vad jag vill bli, men jag kommer ha iallafall ett år på mig att fundera eftersom att jag antagligen åker utomlands ett år. Körkort kommer jag behöva för att kunna gå båda utbildningar så då får jag öva genom att skjutsa omkring barn i USA, haha.

Efter mässan åkte jag och Josefine in till stan för att skriva kontrakt om studentflaket. Vi mötte kontaktpersonen på Sturecompagniet, ingen aning om varför vi skulle mötas just där men men vi fick se Peter Magnusson så det var ändå ganska värt.

Jag har gjort en önskelista till julen! Har nog fått med det mesta som jag vill ha just nu, brukar alltid få så fina saker så ändå!

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är sista skoldagen innan helg, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0