Take my heart in your hands

Tjoho! Har inte skrivit något på flera dagar för att det inte finns så mycket att skriva om. Jag kommer få IG i matte-b vilket inte känns bra alls....jag hade precis börjat känna att jag fattade allt men men, jag får göra en prövning i trean och den kommer jag klara! Just nu dricker jag lite vin och bakar en hallonpaj, ska gå och träffa Maja lite senare. Det känns skönt att tvåan snart är slut men samtidigt känns det helt sjukt att det bara är en månad kvar och jag har så mycket att hinna med. Men, det kommer vara värt stressen, det blir Laganas och festival i sommar. Känner mig inte helt klar med vilken festival jag ska till, alla kompisar ska till en medans jag vill till en annan.....bläää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0