Mitt hjärta pumpar pumpar

Tjoho! Imorgon har jag ska engelska boken vara utläst och jag har inte kommit så långt alls. Långhelgen var trevlig, jag var hemma hos Maja i fyra dagar i streck och det var mysigt! Det här är typ den jobbigaste veckan hittils när det handlar om skolarbete för mig....kanske för att jag samlat på mig massa rester, kanske för att jag är bäst. Imorgon har jag kompletteringsprov i matte b som jag redan vet att jag kommer få IG i, plus att man ska diskutera "Suspense Novels" på engelskan. Bluuuuuuu! På kvällen ska jag iallafall till min faster och äta middag, kanske gå förbi Maja och träffa henne lite innan hon lämnar landet också. Påtal om att lämna landet!!!! Om en månad är jag och Josefine i Laganas nu! Det kommer bli så sjuuuuuuuuuuukt soft! Jag är så glad att vädret äntligen har blivit fint här hemma, det enda som är dåligt är att jag har blivit mycket mer allergisk, men medicin medicin...Imorgon hoppas jag på fint väder iallafall, har en fyra timmar lång håltimme! Nej, nu är det dags att läsa engelska boken. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0