Lost revelations that I'll never find

 Godkväll!
Idag har jag pratat med alla lärare om roliga rester jag ska göra nu på lovet, är skönt att veta iallafall. Spelade bowling med styrelsen i Heron City också, självklart var mitt lag bäst! Nu sitter jag och lyssnar på favorit bandet MGMTs senaste skiva "Congratulations". Favoritlåtar hittils är "Siberian breaks" som är runt tolv minuter lång, jag gillar dock MGMTs lite längre låtar, Metanoia är en utav de bästa låtar jag hört, den är verkligen ett mästerverk eftersom det verkligen känns som om det är en berättelse mer än "bara" en låt.
Den andra låten är skivans namne "Congratulations", lugn och väldigt fin låt, passade väldigt bra in på hur jag känner mig idag, Someone's missing är också ett hett tips! Haha, det känns som att jag kan prata på om MGMT hur mycket som helst. Jag såg dem på Popaganda 2009 och det var en utav de bästa konsert upplevelserna någonsin för mig, jag tyckte det var väldigt konstigt att många var besvikna på framträdandet efteråt men jag antar att det beror lite på hur starkt man verkligen känner när man lyssnar på musiken. Imorgon blir det iallafall skola, ett matteprov som jag vet kommer gå dåligt, andragrads ekvationer är inte mina vänner.
Måste också ta mig förbi ett Swedbank kontor för att fixa mitt studiebidrag, de har skickat en såndär check man får lösa in igen fastän jag fixade det för mer än en månad sen men jag klagar inte, är glad att få lite extra pengar varje månad. NEJ nu blir det dags att sova! TJOFLÖJT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0