The sun is rising

Godmorgon!

Jag känner mig duktig som faktiskt tog mig upp till tandläkaren imorse, var där 8:10...Det vill säga alldeles för tidigt! Vi pratade mest om mina snea tänder och det finns tydligen en grej man kan göra som skulle göra att framtänderna blir raka, det man gör är att slipa bort några millimeter så att det blir mer plats, förhoppningsvis är de inte lika snåla med det som de är med tandställningar.
Nu ska jag se vad garderoben har att erbjuda idag. Ha det bra!



I have a long road ahead of me
it's cloudy and dark it's hard to see
will I ever get through to the end?
went down this lane so many times before
and I have told myself i won't do it no more
now I'm back on the same road again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0