Like a teardrop in your heart

Helluuuuu!
Idag blev jag och två andra intervjuade av Svenska Dagbladet i skolan. Artikeln ska handla om hur tonåringar handskas med sina föräldrar och problem som kan uppstå. Det kändes som att det som journalisten frågade om var sådant som redan är ganska passé, iallafall för mig. Handlade mycket om tider, att få göra grejer som föräldrarna kanske inte är sådär superpositiva till. Det var väldigt kul iallafall, det kommer publiceras någon gång i april.

Det blev inget jobb idag då jag inte är helt hundra procent idag och kände att jag behövde stanna hemma och bara ta det lugnt.

NU har jag faktiskt en fråga till ER!
Tycker ni jag ska pierca min läpp?


Kommentarer
Postat av: Minnztar

JA föör faaaan. Gör en i läppen!

2010-03-26 @ 16:14:19
URL: http://blotna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0