Armour love

Godafton gott folk!
Så, dagen idag...Hade utvecklingssamtal, det var årligt påskbord i skolan och skrev en jättekonstig essä på svenskan. Mellan jobbet och skolan åkte jag och Ludde till stan och så fixade jag en töjning till mitt öra, det gjorde faktiskt inte alls ont trots jag fick en stålgrej genom örat. Nu sitter den iallafall på plats och det gör inte ont och syns inte heller att det är nygjort.
Nu borde jag egentligen sova så jag kommer i tid till skolan imorgon...måste gå runt till lite lärare för att fixa rester så jag kan ta igen ALLT på love, kanske inte bästa situationen men men..får faktiskt skylla mig själv.
Nu ska jag sova.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0