There's a big black cloud over my town

Nu är jag hemma ifrån landet igen. Det blev inte direkt så som jag förväntat mig, visst var utsikten fin men vädret var dåligt alla dagar utom en. Jag gick varken ut och gick eller sprang, inte så konstigt iförsig när det regnade så mycket som det har gjort, hade säkert drunknat i en vattenpöl. Iförsig var det väl lika bra att jag åkte iväg, hade inte haft så mycket roligare här hemma ändå. Nu är nästan alla av mina vänner borta på Emmabodafestivalen och röjer. Jag är lite smått avundsjuk, jag hade trots allt planerat att åka på just den festivalen i år men icke sa nicke! Jag är inte så avundsjuk på vädret som dom har fått iallafall, hihi! Har pratat med Maja, Josefine och Petronella och det verkar som att dom har det alldeles utmärkt därborta trots att det regnar. Jag funderar på att öva in några låtar och ha en egen festival när dom har kommit hem. Sandrafestivalen! HIHI!

Jag har ett stort problem med mitt rum. Ett garderobsproblem. Kläderna får helt enkelt inte plats och det är inte bara för att jag har för mycket kläder utan för att planlösningen är så himla dålig på garderoberna. Jag sitter inne på IKEAs hemsida och kollar vad dom har att erbjuda....Jag hoppas jag hittar något som passar min garderob till ett inte så dyrt pris.

Jag fick litegrann fotat under dagarna jag varit borta. Ska slänga upp det som blev något här sen. Nu ska jag se klart på Law & Order Special Victims Unit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0