Don't give in to sympathy

Jag har börjat få så svårt att sova om nätterna. Eller iförsig har jag haft svårt för det förut också men nu har jag verkligen inga tider i världen att passa. Visst skulle jag kunna sitta uppe hela nätterna och sova hela dagarna men jag vill verkligen inte det. Jag vill utnyttja dagarna så väl som det går, och så väl jag kan! Imorgon ska jag till vårdcentralen. Mitt ena öra gör extremt ont och är så svullet att jag knappt hör på det. Jag har ju bihåleinflammation så det kanske hänger ihop på något sätt vem vet. Jag hoppas dom kan ta bort det onda iallafall, jag orkar bara inte med mer grejer nu. Det blir för mycket på en och samma gång! Har liksom inte haft problem med varken öronen eller bihålorna i hela mitt liv förut men nu helt plötsligt kommer det. Bläääääbläää! Men men vårdcentralen först sen ska jag se om jag mår tillräckligt bra för isåfall ska jag träffa Petronella i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0