Summertime is everything

Godafton! Idag var jag i staden med Josefine, det var helt sjuuuukt varmt. Gick runt som en mänsklig vattenpöl(fräääääääsch). Vi letade framförallt efter en hatt till mig vilket inte alls var så lätt att hitta som jag trodde det skulle vara, ingen var helt fin utan det var alltid någon ful detalj som förstörde hela hatten. Jag hittade annat som jag behövde eller iallafall ville ha. Vi åkte till Swahili Bobs för att byta smycke i mitt öra och få hjälp med min läpp-piercing, när jag kom in till sjukhuset så röntgade de mig och då får man inte ha några smycken så de tog ut alla och eftersom läpp-piercingen är ganska ny så kunde jag inte få i smycket igen sen. Det kunde piercaren men det var inte smärtfritt, aj aj! Lite hårfärg köpte jag också eftersom jag har fått en nicig mörkblond utväxt, onajs! Får vänta med att göra något åt saken tills såret i huvudet läckt, tror inte sår och blekningsmedel passar ihop så bra.
Imorgon ska jag på återbesök på Karolinska. Jag fruktar det stället, både jag och Stina är missnöjda med deras behandling!! De har gjort så många fel och jag tycker det är helt sjukt att ett av de mest välbetalda jobben i Sverige(det vill säga där man faktiskt jobbar och inte bara glider runt och får betalt för det)utförs på så olika sätt, som läkare förstår jag inte hur man kan missa en fraktur i huvudet. Jag fattar inte heller att man inte kollar närmare när patienten, jag, är snurrig mår illa och har ont i huvudet. Nej, två veckor skulle det tydligen ta att hitta den där frakturen. BLÄ!!!!! Dom har dessutom skrivit ut för lite medicin till mig, men men nu ska jag inte klaga mer, vi får se hur allt känns när jag är klar med sjukhuset. Nu ska jag borsta tänderna och göra mig klar för sömn, ska upp tidigt imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0