Your words, not mine

Jag är besviken. Har spenderat en del av kvällen med att installera gamla spel, bland annat Pettsson och Findus spel som jag har. Ingenting fungerar!!!!! BLÄÄÄÄ! Det är nog det enda som är dåligt med att uppdatera Windows, att gamla spel inte fungerar! Men men... Jag var på sjukhuset och det gick bra, fick fler nyheter igen, doktorn sa att det inte var så konstigt att jag har ont i huvudet, har ju en spricka, en blödning och en kraftig hjärnskakning fortfarande och det tar ofta flera månader innan det är helt läkt. Vad hände med att patienten ska informeras om vad för skador han eller hon har? Jag hade ingen aning om att det var något fel på mitt huvud förräns förra onsdagen och först idag får jag veta om hjärnskakningen och blödningen. Det som är så konstigt tycker jag är att jag liksom slog i huvudet, väldigt hårt, flera gånger och vårdpersonalen i Örebro berättade flera gånger att jag inte hade någon hjärnskakning. Well well, imorgon ska jag söka fler nya jobb! Har ännu inte fått något svar, skickade dem iförsig i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0