Summer breeze

Hejhej! Det har gått ett tag utan att jag skrivit något här, det beror för ovanlighetens skull faktiskt inte på att det inte hänt något i mitt liv utan snarare för att det hänt så mycket de senaste veckorna. Jag och Josefine hade det jättekul i Laganas, en resa som jag definitivt vill göra om, då lite längre än bara en vecka för det var lite väl kort tid enligt mig. När jag kommit hem var jag hemma några dagar innan det var dags för midsommarfirande på Maja och Mårtens landställe. Det var trevligt innan allting gick helt fel. Nu lite mer än en vecka efter att det hänt så börjar jag förstå vilken tur jag och alla andra egentligen hade, tänk vad som skulle kunnat hända. Nu klarade jag mig inte helt utan skador men jag klagar verkligen inte över de jag har när jag tänker på hur illa allting skulle kunnat sluta. Nu har jag iallafall haft min första sjukhus visit. Vi har pratat om det, vilken konstig plats sjukhus egentligen är. Där upplever en del människor sina lyckligaste stunder och sina sorgligaste stunder i livet, fast det är inte det enda stället som är så iförsig, med kyrkor är det lite samma sak även om det inte är lika vanligt med att man gifter sig och så i kyrkor numera.
Nej nu börjar jag bli alldeles för trött för att sitta uppe vid datorn. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0