Ögonen svider och hjärtat bränns

Tjoho! Idag har jag något dåligt och något bra att skriva om. Jag tänker börja med det bra och det är att jag fick mitt paket ifrån nelly idag! TJOHO! Båda klänningarna som jag beställt var perfekta, den ena var lite kort men hade världens längsta fåll så den sprättade jag upp och så sydde mamma ner den, jag kan helt enkelt inte sy rakt under press. Nu sitter den som en SMÄCK iallafall och det finns inga risker för nakenchocker!
Båda är vita, sommarklänningar alltså.
Imorgon fyller min lilla kusin Josefine år och vi har fått låna en bil för att kunna frakta mig dit, det känns skönt att komma ut ur huset men samtidigt lite jobbigt eftersom att jag blir så trött av att göra i princip ingenting. 
                                   
Det dåliga är att doktorn från Karolinska ringde idag. Jag trodde hon bara ville följa upp hur jag mådde, hon frågade om jag haft några andra smärtor än de självklara och då sa jag att jag haft ont i huvudet, då berättade hon för mig att jag tydligen har en spricka i skallbenet, de hade missat det när de kollade röntgenbilderna i Örebro. KUL! Jag var redan lite irriterad på hela sjukhussystems-grejen och detta gjorde knappast saken bättre. Jag ska iallafall åka till sjukhuset för att kolla så det inte finns några blödningar i huvudet eller så på fredag.
När jag känner mig piggare så ska jag skriva om hur allt egentligen har gått till under själva sjukhus-tiden, det har definitivt hänt en del grejer som är helt knäppa, särskillt här i Stockholm. Kanske för att det är mer folk på sjukhuset här än i Örebro men ändå! Nej nu ska jag borsta tänderna så jag hinner somna till Criminal Minds.
 Godafton!
                                  


Kommentarer
Postat av: maja

vad fin du är!

2010-07-08 @ 01:24:09
Postat av: Sandra

Tääääääääääääääck!

2010-07-08 @ 11:08:50
URL: http://alexandraisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0