Magic Spells

Hellu! Idag är det fint väder igen, mer sol för mig tjohooooo! Igår var jag ute ur huset igen, eftersom vi fått låna min morbrors bil så kan jag faktiskt vara ute lite. Det tar så lång tid att gå till Mälarhöjden annars plus att det är tre kilometer minst att gå och det orkar inte riktigt mina lungor ännu. Jag har iallafall börjat öva mig på att gå kortare bitar nu, känner mig som en gammal rökskadad tant men vad ska man göra! Igår var jag iallafall hos Maja där även några andra kompisar var, det grillades och dom drack lite öl vilket jag inte får göra. Det känns lite konstigt att verkligen inte kunna vara med ändå, jag hade gärna stannat kvar där längre när mamma hämtade mig vid elva men det var bäst att åka hem ändå för jag hade så ont i mina revben då. Det känns skönt att bli piggare och piggare! Igår så skickade jag in tio jobb ansökningar. Nästa vecka ska jag skicka in ännu fler, jag hoppas verkligen på att få några svar för jag vill inte gå tillbaka till det jobbet jag har nu. Under sommaren klarar jag mig med pengar men det är i höst som jag verkligen måste ha ett extrajobb, när man har vant sig vid att ha minst 3000 kronor i månaden är det svårt att bara gå ner till 1050 igen. Jag tror dock jag kommer få svar eftersom jag både är över arton och har ganska mycket tidigare erfarenheter.

Nej nu ska jag gå ut i solen och sen ska jag följa med mamma och köpa jord(?) vi ska försöka åka förbi ett H&M också vilket jag gillar såhär i REA tider! Tjoho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0