Just smoke one cigarette and hush

Godmorgon! Idag känner jag mig faktiskt ganska bra, iallafall efter att ha fått min morgonmedicin. Blev uppringd av polisen i Örebro och fick berätta min historia om vad som hände, hur jag upplevt allting och så. Hon jag pratade med var trevlig och sa precis som nästan alla som jag pratar med om detta att jag haft "en ängel på axeln" när det hände, och det känns ganska sant! Det hade nog vi alla egentligen.
Jag trodde jag skulle få mitt paket igår men det fick jag inte, så idag MÅSTE det verkligen komma, jag vill ha mina kläder! Mårten kommer iallafall hit lite senare för att vara min barnvakt! Haha det är sant, jag behöver barnvakt igen. Mamma ska jobba lite idag och jag får inte vara ensam så länge. Eller får får jag men det känns bäst att inte vara det. Nej nu ska jag ta och äta lite mat! Adjö.
 


Kommentarer
Postat av: felicia

sv: hej! min hatt är från h&m. från herravdelningen, köpte den för ca två veckor sen. :)

2010-07-07 @ 13:48:00
URL: http://stuckinsideme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0