It's nothing but some feelings

Har tagit mig genom dagen väldigt bra även om jag hade den jobbigaste natten på länge. Idag har jag varit ute på altanen hela dagen, med huvudet under parasollet eftersom det är så svårt att hitta en respektabel hatt!! Jag lagade lunch, en slags gryta som jag själv har gjort receptet til, men när jag hade lagat klart allt var jag inte hungrig...men men får bli lunch någon annandag! Har precis tittat på Supernatural, ett program som går på femman och handlar om två bröder som bekämpar onda makter, typ djävulen, vampyrer och sånt. Jag har nog alltid gillat sånt som är lite övernaturligt, inte just det övernaturliga jag gillar utan det är något extra, det är inte lika förutsägbart som serier om det vardagliga livet hos vanliga människor utan vad som helst kan egentligen hända. Det är spännande helt enkelt!

En nattfjäril attackerade mig nyss! Jag hatar när ofarliga djur attackerar mig(det vill säga flyger i närheten av mitt ansikte)för jag vill inte göra illa dem då, jag vill bara hjälpa dem ut. Måste vara hemskt att flyga omkring helt lugnt och helt plötsligt vara instängd! Jag kan iallafall meddela alla att fjärilen är ute nu så no worries! 
Har kollat genom Student Kokboken som jag fick av min kusin Joel i födelsedagspresent. Jag hade helt missat att det finns massor utav recept på "Snacks", kakor, smoothies, vårrullar och sånt! Jag får helt enkelt sysselsätta mig med att baka och laga mat, övar inför livet som hemmafru alltså!(hehe)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0