I'd rather hurt than feel nothing at all

Alltid lika kul att inte kunna sova på hela natten. Jag har nästan helt lyckats med att ta bort all smärtstillande medicin, jag behöver den helt enkelt inte lika mycket längre så det är bättre att bara ta en tablett ifall det verkligen behövs. Jag har fått insomningstabletter också, jag antar att en del får svårt att sova efter olyckor HEHE. Jag har inte riktigt känt hur allting verkligen känns utan smärtstillande förräns nu och sen några dagar tillbaka har jag haft så ont i ryggen att jag inte har kunnat göra någonting, inte heller sova. Jag ska försöka gå till en kiropraktor eller så, det kan säkert vara någon efter effekt av en whiplash skada, jag har liksom ont i hela ryggen, i nacken också. Jag ska försöka få tid hos en kiropraktor så ska nog allt lösa sig!

Idag ska jag och mamma åka till IKEA. Det känns som om hela dagen redan har gått tycker jag men det blir väl så när man inte kan sova. På IKEA ska vi iallafall leta efter en garderob, eller snarare saker som hyllor och så som vi kan sätta in i garderoben jag redan har. Jag ska se om det finns en tid till att klippa mitt hår lite i Liljeholmen också. En gång i tiden har jag haft en snelugg men nu har jag inte varit hos någon frisör på jättelänge. Jag gillar inte riktigt att klippa mig så mamma brukar klippa topparna på mitt hår. Men men, vi får se om dem har någon tid för att göra något åt mitt hår.

 
Hittade en gammal bild på mig och Nora från när mitt hår var oranget randigt. Mycket fint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0