I got a right to sing the blues

Jag har träningsvärk i benen efter den här dagen. Jag kunde ju inte sova inatt så vi säger att det är därför jag blir trött så fort. Jakten på IKEA gick förvånansvärt bra, vi köpte nya låd-ställnings-saker till min ena garderob, några skolådor med genomskinlig plast i ena änden så man ser vad det är för skor och en sak som man hänger på dörren med massa små fack i. Det var garderobsgrejerna vi köpte sen köptes det även en del andra billiga bra grejer, som en ny spegel till mitt rum! Det är en helfigursspegel, den jag har nu är helt förstörd, det är massa smuts på den som vägrar gå bort så nu fick det bli en ny! Jag är mycket nöjd med inköpen och jag tror det kommer bli riktigt fint i gareroberna när allt är klart. Jag har tagit ut dom gamla hyllorna och sorterat kläder sen vi kom hem och nu är jag helt utmattad, men efter middagen så ska jag fixa resten av den första garderoben, den andra blir jag trött av bara jag tänker på den, jag har lagt så mycket skräp därinne. Jag tänker lägga upp en bild på hur det blir sen, tjoho! Nu ska jag äta middag, bakad potatis och lövbiff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0