Holiday

                     

Jag har varit vaken i flera timmar. Igår gick en jättebra film som vi sett på psykologin på teve. Jag somnade innan den var slut så jag ska se klart den om jag får tråkigt ute på landet eller i stugan kanske man ska säga.
Idag är inte en bra dag. Idag är en dålig dag, det gör ont i mina öron, jag har ont i huvudet och mår illa.
Känns perfekt att åka bil i någon timme när man mår såhär! Eller?...
Idag är det förresten en månad sen midsommarafton. Det gör att jag ännu mindre vill åka bil. Det jag känner är att jag vill köra bilen själv, ha kontrollen liksom, jag har iförsig inte så stora problem med att åka bil även fast det som hänt har hänt. Det känns bra och dåligt att åka iväg, jag vill bara inte må dåligt därborta.
När jag kommer hem är nästan alla mina vänner på Emmaboda, där skulle jag egentligen också varit men det får bli en annan gång! Om en vecka kommer Maja hem och det ska bli så kul att träffa henne igen. Hon har varit borta på landet alldeles för länge! Jag ska ta med mina kameror och försöka fota lite nu i veckan iallafall. Det är väldigt fint där vi ska bo. Nu måste jag packa ihop lite kläder.


Kommentarer
Postat av: maja

jag saknar dig också!

2010-07-25 @ 19:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0