Greetings loved ones


Nu har jag varit vaken i typ tre timmar. Idag ska jag försöka få lite ordning i mitt rum, det värsta är att mitt rum blir hundra grader på sommaren för solen ligger på från det att solen går upp tills typ klockan sju på kvällen. Det blir hur varmt som helst och det är nästan omöjligt att vara därinne. Det ser ut som skit där så jag får väl helt enkelt härda ut. Jag installerade ett gammalt spel igår för att jag blir så uttråkad, Bygg bilar med Mulle Meck heter det och det kom ut typ 1997. Jag tröttnade på spelet efter lite mer än en halvtimmes spelande men inte så konstigt eftersom att jag inte är mellan 6-11 år längre......Nu ska jag gå ut på altanen och dricka lite iskaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0