But I'll be outta this space as soon as you tell me where the night is


Hellu! Idag läste jag ut min bok, jag började läsa den i Laganas men sen blev det ett uppehåll eftersom jag inte riktigt orkade anstränga mig alls. Nu är den klar och jag tycker den var bra. Den är ganska annorlunda, det jag kände var väl att jag hela tiden läste vidare för att jag trodde att jag skulle få reda på någonting som jag aldrig fick reda på. Det handlar om författarinans egen uppväxt, alltså en självbiografi, jag tycker inte det var hela uppväxten direkt. Bara barndomen liksom. Hon skrev väldigt intressant iallafall.
En annan självbiografi som jag läste i Laganas är Jenna Jamesons. Det var en av de bästa böcker jag läst, den var väldigt lång, över femhundra sidor, men det var inte alls jobbigt att den var så lång för den var så sjukt bra! Den rekommenderar jag verkligen ALLA att läsa. Särskillt de som ser ner på henne bara för hennes "yrkesval", i boken får man veta vem hon verkligen är. Jag är glad för att jag läste boken, jag kan erkänna att jag verkligen inte trodde att hon varit med om de saker hon faktiskt har.
Nu ska jag se klart på VM-finalen. Jag hejar på Spanien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0