I'm hoping you'll understand and not let go of my hand

Söndag, söndag. Mamma vill att jag ska städa rummet och det vill jag med men jag är för seg! Jag ska iallafall på poweryoga sen så något bra kommer jag göra av dagen.
Igår bokade vi Berlin, det kommer bli så sjukt kul, varken flygbiljetten eller boendet är så särskillt dyrt så det gör allting bättre. I fredags var jag med Josefine i stan och fikade sen tänkte vi gå förbi ett ställe där jag tänkt göra min tatuering för att kolla priser och så, det hela slutade med att jag faktiskt bokade in en tid betalde deposition, spontant spontant, han verkade iallafall förstå exakt hur jag vill ha den och det skulle inte vara så dyrt.
Spännande! Vi får väl se om det blir en till i Berlin sen hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0