Forget about what I said

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det har jag, men önskar jag kunde gjort mer.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp
4. Dog någon som stod dig nära? Ja farmor.
5. Vilka länder besökte du? Grekland eller rättare sagt Kreta
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer lycka mindre missnöje
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? -
8. Vad var din största framgång 2009? Att klara av både jobb, skola och soialt liv
9. Största misstaget? Att lita på människor, vara för naiv
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Svininfluensa! Sen har jag ramlat men ingen fara.
11. Bästa köpet? Min skinnjacka <3
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hmm...kläder I guess.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja men för lite!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Haha Sexy Bitch!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och, nu i slutet av året - gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer spontan
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Sov. Haha.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma hos min moster med släkten.
19. Blev du kär i år? Njaaaae
20. Favoritprogram på TV? True Blood LÄTT!
21. Bästa boken du läste i år? Har inte haft tid att läsa mycket, men gillade Jens Lapidus Aldrig fucka upp
22. Största musikaliska upptäckten? Har mest återupptäckt gamla band som The Knife.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Oj, det var så längesen, kommer inte ihåg.
25. Något du önskade dig men inte fick? En massage!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade med mina vänner sen middag med familjen
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Allting kan alltid bli bättre
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ingen kommentar haah..

29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, bäst.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Med risk för att vara som mängden - ROBERT PATTINSON! Kom igen, han är ju hur snygg som helst.
31. Vem saknade du? Någon jag inte hittat ännu.
32. De bästa nya människorna du träffade? ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0