Bubbles they bounce

Hämtade ut klänningen idag och den var verkligen alldeles för stor. Så den åkte tillbaka och jag beställde en mindre, för den var riktigt snygg, bara för stor liksom.

Om några timmar ska jag möta upp Erika för att prova på ett pass bodypump(?) aldrig prövat förut, men Erika sa att det verkligen tog på musklerna så det ska bli kul. Jag dör på sam-uppgiften vi har. Vi ska skriva om vad som händer när man blir myndig och det kanske låter lätt, men det är så sjukt mycket! Gällande äktenskap, dödsbon osv....Hade skrivit över allt jag och Josefine hade skrivit för hand idag på datorn så hänger sig word. GAH!
Får väl ta fram skrivmaskinen helt enkelt.


Gammal bild på mig och Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0