Why you so obsessed with me boy I really wanna know

Försov mig idag som vanligt....Jag måste verkligen skaffa en bättre väckarklocka, jag lär mig liksom stänga av den i sömnen. Några tips?
Börjar 11:20 igen så nu funderar jag på att göra någon riktigt god frukost/lunch. Jag kan inte riktigt koncentrera mig i skolan den här veckan, känns som att allting annat jag tänker på är viktigare....Är det det som är att vara skoltrött? Eller bara glad över att fylla år kanske!

Nä nu ska jag försöka få något gjort så att jag iallafall kommer i tid till nästa lektion, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Nofa

Ställ mobilen/väckarklockan på BEHÖRIGT avstånd från sängen. Lovar att det funkar!

2010-02-22 @ 00:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0