See the fact that they just can have my ass back is about to come over them

Här sitter jag med en kopp julmust. Vet inte varför jag är uppe, kanske för att jag inte är trött eller helt enkelt för trött för att veta bättre. Jag har inte gjort så mycket idag, går inte att ta sig till skolan helt sjukt är det. Igår åkte jag hemifrån 15:30 för att ta mig till jobbet, jag var i Liljeholmen 18:30 och då ringde de från jobbet och gav mig ledigt. Jag var hemma igen 20:00. Jag är inte den som är den och klagar men det som jag blir så frustrerad över är att inte ens de anställda på SL har någon koll. Jag väntade liksom på ersättningsbussen i en timme igår och frågade spärrvakten när bussen skulle komma. Hon ryckte obekymmrat på axlarna och jag gick ut i kylan igen, tur hade hon som fick sitta inne iallafall. 

Nä nu får det väl ändå ta och bli sommar, eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0