I just set them up to knock 'em down

Det är så mycket snö på min fönsterbräda att jag inte kan se ut, frågan är om man ens vill se ut när det är så mycket snö. Idag var en totalt ovärd dag, jag frågade min engelska lärare om jag fick gå hem och göra det vi skulle göra på lektionen hemma istället, men han tyckte jag skulle stanna så jag har håltimme mellan 11:00-14:40, nästan fyra timmar senare blir hans lektion inställd! Därför sitter jag här och är jätteglad medans det knackar på isbjörnar en gång i kvarten.....Hade jag gått hem hade jag sluppit det här vädret, är helt isig.

Nu ska te få trösta mig.

Kommentarer
Postat av: kajsi

sv: på sthlm pole på hagagatan :)

2010-02-05 @ 09:16:53
URL: http://lipsticksecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0