Wishing for rain as I stand in the desert

Den här dagen för ett år sen var en dag som förändrade mitt liv. Det borde förändrat många andras också men det gjorde det inte, inte på samma sätt iallafall. Jag är tacksam för att jag valt som jag gjort många av de val jag har stått inför under det senaste året. För att stå fast vid sina beslut så måste man vara stark, men det gör väldigt ont ibland. What doesn't kill you make you stronger stämmer faktiskt ganska bra vid vissa tidpunkter.

Det är synd att det inte går att ta med sig personer ur någonting som inte vill ut ur det men det är bara en person som jag verkligen saknar och det tror jag hon vet om. Jag tänker på dig varje dag och din plats finns kvar om du någon gång vill ha den.

Dash Berlin – Till The Sky Falls Down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0