Vacker att titta på men vingar som inte slår

Nu har jag gjort klar en utav de julgodisar som jag planerar att göra, den står och kyler sig i kylskåpet nu som om någon timme får jag se hur det blev. Jag har fått allt jag skulle göra idag gjort, tog tjugo minuter att ta sig till gymmet, inte kul. Visst snön är fin, vit jul blablabla...men ploga gatorna isåfall! Inte så kul att gå i knähög snö i tjugo minuter. Rage. Jag hoppas bussarna går som de ska imorgon. Det blir projektarbete, "styrelsensavslutningsmys" och litterärt. På kvällen ska jag på Riskettan kurs inför körkortet. En tre timmar lång utbildning om varför man inte ska dricka, ta droger, vara stressad eller trött i trafiken. Woop woop.

The Script – The Man Who Can't Be Moved



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0