Håll huvudet högt

Hellu! Idag har varit en lång och seg dag. Dåligt av mig att inte gjort klart sista frågan på geografin än, men det ska jag göra nu(läs: efter Beck-filmen). Förutom att sega mig så har jag varit på glögg-fika hos min moster idag.
Det var trevligt att träffa lite släkt och framförallt att komma ut ur huset, jag gör ju ingenting på helgerna längre.
Vintern gör att jag helst sitter inne med ett varmt täcke istället för att gå ut och kriga mig igenom snön.

Imorgon är det dags för skola igen. Ska prata med åklagaren också, viktigt viktigt. Det ska bli skönt med studiedag på tisdag, då kan man plugga inför religionsprovet nästa vecka. Mitt liv är jättekul just nu....mu....

Kommentarer
Postat av: Karin

hej

Den slutar en liten bit (kanske 1 dm... ungefär som på modellen) nedanför rumpan, men så länge man tänker på att inte böja sig väldigt mycket framåt så är det inga problem. Är du ok med korta kjolar tror jag du kommer älska den!

2010-12-06 @ 19:19:48
URL: http://kavitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0