Gott nytt år och så vidare...

Tjoho! Nyårsafton idagrååååååååå woop! Planerna är att gå till mormor med mamma och äta lite traditionsenlig nyårsmiddag och efter det sätta sig på bussen mot Kärrtorp för att fira in det nya året där. Innan det ska jag övningsköra lite med Eva, får se hur det går när jag inte har mina gigantiska kängor.
Hittade förresten massa fina saker på rean igår! Supernöjd chey som inte kommer behöva nya kläder på ett ganska bra tag, wihu. Det blev två tights, ett par strumpbyxor, en tröja, två tjocktröjor, en väst, en ögonbrynspenna, en pyjamas och lite underkläder. Härligt att få så här mycket grejer för runt 500 kronor.

Nu ska jag göra mig klar för lite övningskörning! Tjoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0