I'll be lookin' at the moon but I'll be seeing you

God julig-morgon! Just nu ligger jag i min säng med datorn i knät på sin splitternya laptopplatta, vilket betyder att det inte blir några fler brännskador på mina stackars lår. Dessutom tittar jag på film med min nya dvd-spelare wihuuuuuuu! Det är inte så länge som jag kommer få ligga här och dega, det kommer hit massa folk vid fyra tiden och innan dess ska det lagas mat, dukas, flyttas bord, lägga paket under granen och så vidare.

The Notebook är det som spelas och den är ju faktiskt helt okej, även om den är ganska klyschig. 
Skulle inte allt vara lite lättare om det var så klyschigt på riktigt ibland? Guess we'll never know..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0