The streets outside all have turned cold

Godmorgon! Har spenderat morgonen med att klistra fast alla kvitton från bilolyckan på papper i kronologisk ordning. Precis lika kul som det låter! Det ska bli skönt att få det gjort iallafall, det enda jag behöver göra nu är att åka in till mitt föredetta jobb och få ett papper påskrivet. Känns lite sådär att behöva åka dit, det är tråkigt att inte kunna jobba där längre.

Resten av dagen ska jag spendera med plugg, förhoppningsvis kommer jag iväg så jag hinner träna också men det ser ganska mörkt ut för det just nu. Igår fick jag förresten min klänning(ja typ trehundrade gången jag skriver det)och den var faktiskt jättefin! Jag är supernöjd vilket känns riktigt bra efter att ha skickat fram och tillbaka grejer de senaste veckorna. Jag fotade den men har varit så lat med att ladda över bilder från kameran på sista tiden så har runt 300 bilder på den....också en grej jag måste göra i helgen.

Nu blir det plugg!


Hoho, hittade ett helt album på datorn med de här små sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0