Through the glass

Godmorgon!

Idag känner jag faktiskt riktig julkänsla. Första julklappen är inhandlad och det luktar glögg och hyacinter i hela huset. Tråkigt att jag inte kommer kunna ta det lugnt och bara njuta av den känslan resten av helgen, det blir i princip bara pluggande. 

   - Göra klart geografin 
   - Läsa ut Kafka
   - Göra ett PM för praktik redovisning
   - Skriva över alla anteckningar till datorn

Muuu....det där är det viktigaste som jag måste få gjort. Sen är det lite fler småsaker. Förhoppningsvis hinner jag träna i helgen också men just nu ser det ganska mörkt ut för det....men men nu ska jag spendera lite tid med geografiboken...*tear*......

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0