The greatest art of all

Godmorgon! Igår så städade jag mitt rum, trevlig fredagkvälls underhållning! Nej men det behövde verkligen göras, det är inte helt klart än heller men nu ser man iallafall golvet. Släkten kommer hit den 25:e och det är inte så många dagar kvar.

Jag håller på att kolla på tatueringar, jag vet vad jag vill göra ungefär, men jag vill ha lite bakgrund så jag spenderar min tid på gaddad.se och andra trevliga tatueringshemsidor! Får se när det kan bli av bara, och hur mycket det kommer kosta. Konst är viktigt och för mig är verkligen tatueringar en slags konst som är så annorlunda jämfört med att måla en tavla exempelvis. Här blir man själv konstverket.

Nu ska jag åka och köpa lite julklappar, känner att det börjar bli dags när det är 5-6 dagar kvar till julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0