Stars shining bright abow you

GOD JUL för tredje dagen i rad!
Idag blir det julfirande hemma hos faster med kusinerna. Imorgon ska jag försöka ta mig till gymmet för att träna bort all julmat.
Igår fick jag ge bort och även ta emot en hel del jättefina julklappar. Jag fick lite ljus, ritpapper, rit-pennor, en fin halsduk, strumpor och en jättefin tröja som tyvärr inte passade </3 får ta mig till en affär så fort som möjligt och hoppas att det finns en likadan i annan storlek! Jag fick ett presentkort från Farsta Centrum av mormor så jag kanske tar mig dit och kollar i lite affärer, har varit där en eller två gånger någonsin men har hört att det ska vara bra. Nä, det är väl dags att göra sig klar igen. Frågan är vad man ska ha på sig....det är iförsig alltid frågan i min värld. Slänger in en låt passande till det! TJOS!
Lissie – Worried About


Förträfflig bild på mig och min syster från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0