Sick of feelings

Tjohoooo!
Idag var näst sista dagen på praktiken, känns väldigt tråkigt, har haft det så trevligt och kul den här veckan med alla gamla lärare. Det som har varit väldigt intressant är att ha en annan roll än elevrollen i skolan.
Jag känner mig verkligen uppskattad hos framförallt min gamla mentor, hon är nog den enda som faktiskt ser mig som den jag verkligen är. Kommer sakna dom så mycket! Det låter iallafall lovande att få vikariat där i framtiden vilket jag gärna vill ha, underbara arbetskollegor får jag då minsann!

Jag vill nästan inte komma tillbaka till Brännkyrka nu, det finns så många saker just nu där som gör att jag bara mår illa av att behöva gå dit. Det värsta jag vet är respektlösa människor som inte ser längre än deras egen näsa räcker. Det man vill göra egentligen är ju att gå fram och ruska om dem tills de får in i sitt huvud vad de verkligen håller på med. Samtidigt tror jag inte att det kommer funka, tror inte de besitter den förmågan till insikt.

Har varit på handledarkurs idag så jag hann inte äta middag, måste äta något nu och sen sova!
Godnatt.

 
Känns lite sådär ibland alltså hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0