Flyger högt men jag landar så dåligt

Hellu! Söndagen var jättetrevlig, träffade nästan hela Lyssarides-släkten, åt god mat och fick några fina julklappar. Efter det så träffade jag Maja som jag inte träffat på jättelänge! Vi pratade, drack te och såg en jättebra film! "Remember Me" heter den och jag trodde det skulle vara en lite halvdålig kärleksfilm som var klyschig men det var den verkligen inte. Väldigt speciell film!

Nu ska jag strax åka och övningsköra för första gången GAHHHH spännande! Vi får väl se hur det går, har hört att det inte är så lätt de första gångerna som man försöker köra. Efter det ska jag till Farsta Centrum med mamma och se om jag hittar något fint, efter det blir det träning. Woop woop!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0