Enter Sandman

Nu kanske de flesta undrar vad man gör uppe vid den här tiden när man gick upp runt nio imorse, har varit hemma hela dagen pluggat och haft sig. Jo....Jag undrar varför jag inte kan sova? Varför kan man inte få bli lite trött. Har kommit in i någon slags period där jag aldrig blir trött utan bara...övertrött/pigg. Äh det här funkar inte. Snart blir det sömntabletter alltså, så här kan jag ju inte ha det. Börjar bli lite trött på att vänta på John Blund.

Är förresten helt stissig efter att ha hört om självmordsbombningen, vad är det för galenskaper?
Nästan så man vill ta en sömntablett bara för att komma ifrån denna helt absurda verklighet som tydligen lilla landet Sverige nu också ska delta i. Fifan.

Med det säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0