En välsignat God Jul.....

.....är det nog ändå! Julkänslan är frånvarande men det kanske blir ändring på det. I julstrumpan fick jag myskleeeeeeder! Helt otroligt vilket minne mammor har ibland. Sa väl för sisådär tre månader sen när jag bläddrade i H&M katalogen att den skulle jag vilja ha! Det hade jag glömt själv att jag sagt, men jag är mycket nöjd! Nu kan jag glida runt i den istället för mina urtvättade t-shirtar hoho!

Stress stress, nu ska jag springa in i duschen(eller hoppa in kanske man säger)och sen får jag stressa vidare. Som vanligt haha. Tidsoptimism är något som jag tycker hör julen till, för mig är det en tradition att stå med genomblött hår och morgonrock när mamma skriker att vi ska gå om fem minuter. Charmig cheeeeeeeeey är jag allt ändå.


God jul!

Jag på julen år 2007 eller 2008. Times they are a-changin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0