Dag 07

Min bästa vän
Det finns många underbara personer i mitt liv som jag skulle må helt sjukt dåligt utan.
Men det finns en person som jag har ett speciellt "band" med eller vad man ska säga, hon säger de finaste sakerna vid de tillfällen då jag verkligen behöver höra dom, vi kan också skrika åt varandra och vara jättearga och gråta. Det händer inte lika ofta som de stunder som är tvärtom, du får mig att skratta och må bra på de dagar då det känns som att solen ramlat ner och allt är över. Vi har varit med om mycket saker tillsammans och glidit ifrån varandra flera gånger, men på något sätt så hittar vi alltid tillbaka till varandra. Vi är som ett par magneter helt enkelt.

Det går aldrig att säga hur framtiden kommer se ut, men jag kan inte tänka mig en framtid utan Maja. 
Det finns ingen annan som är som du och utan dig är jag tom.
Alltid vill jag vara här, med dig.


D 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0