Dag 03

Mina föräldrar
Jag har och har framförallt haft en väldigt turbulent relation med mina föräldrar. Det som är både bra och dåligt med att bli äldre är att man inser saker och ser de ifrån helt nya synvinklar. Det som är lite tråkigt med det är att då kan man inte ändra på de saker som redan har hänt, bara förändra utgången i framtiden.
Något som aldrig har förändrats här i livet är iallafall att dessa två är min pappa och min mamma.
Mikael och Kristina.
Lite halvdålig bild men där är vi iallafall på nyårsafton för ganska många år sen nu.

Något som jag har lärt mig är att alla människor är olika och att det är väldigt svårt och nästintill omöjligt att förändra andra människor, iallafall om de själva inte vill det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0