Dag 01

Om Mig
Jaha, nu är det den där jobbiga delen när man ska berätta om sig själv. Det säger kanske en del om mig att jag har väldigt svårt att uttrycka mig positivt när det handlar om mig.

Jag är en person med mycket integritet, men jag är trots det väldigt känslig och har en väldigt nära kontakt med mina känslor. Oftast med kontroll men ibland inte. Jag har svårt för att acceptera irrationella beteenden, vilket kanske inte är så konstig iförsig.

Det är viktigt för mig att försöka vara positiv då sättet man tänker på påverkar väldigt mycket. Att bemöta saker och ting negativt är aldrig bra.

Ibland känner jag att jag är så mycket mer än vad jag vet att jag är. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0