When you are lost and I am gone

Idag har jag gjort ett gigantiskt kollage i min garderob, det är inte klart ännu men det börjar arta sig. Det var dags att göra ett nytt, det var så tråkigt att se samma bilder som jag sett i typ tre-fyra år. Jag fikade med Josefine som jag inte träffat på typ en månad(!!!!). Jag tror vi längtar tillbaka till Laganas ungefäääär lika mycket, men nästa år! Nästa år! Det är så mycket som kommer ha hänt om ett år, det känns som att jag kommer leva ett helt annat liv. Jag har förresten blivit frälst av ett band som Petronella visade mig, Mumford & Sons! Kan inte sluta lyssna, så musikaliska!

Nu ska jag fortsätta med att få ordning i mitt rum så jag kan flytta in där igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0