Mystery

Godkväll godkväll! Jag har precis tagit ett bad, ett skummbad till och med! Det var väldigt trevligt och det känns både bättre med förkylningen och ryggen. Det ska bli kul att träffa lite folk imorgon, jag är inte van vid det längre. Utklädnaden blir förhoppningsvis precis som planerat, jag hoppas det inte regnar på mig imorgon bara, det skulle vara ett stort minus. Min mamma köpte en engångskamera till mig idag och den hade jag tänkt fotografera med en hel del imorgon!
Jag skulle kunna skriva massor med mer om vad jag gör på dagarna men jag gör i princip ingenting så jag lägger upp en bild på den här zedonken istället! Det är alltså en korsning mellan en zebra och åsna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0